Drop

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Akan Pano


widgets

Ekmek İsraf Etmeyin

Tüketici Hakem Heyeti Kararı Nasıl İcraya Konulur Yeni Tüketici Kanunu ve Uygulamaları İle Neler Değişti Tüketici Davalarında Belirsiz Alacak Meselesi Bıktıran SMS Reklamlarını Şikayet Edebilirsiniz Bizi Facebook ve Twitter'dan Takip Edebilirsiniz Bize Yazın Cevap Verelim

12 Temmuz 2013 Cuma

Online başvurunun yazılı çıktısı mutlaka alınmalı...

Tepkiler:  

İletişim Formunda Yazıcıdan Çıktı almak
Gsm operatörleri abonelerinin şikayetleri için online başvuru formu oluşturmakta ancak yapılan bu başvurunun yazılı çıktısını almak için bir teknik  alt yapısını bulundurmamaktadır. 

Yani online başvuru sayfasındaki formunun görünen yerinde “Çıktı Al” butonu veya bunu belirten “Yazıcı” sembolünün konulması gerekir. Bu tüketiciler için çok önemli bir ayrıntıdır. Çünkü online olarak yapılan bir ihtarın mutlak surette tüketicide yazılı bir örneğinin bulunması gerekir. Zira yargısal başvurularda tüketicinin satıcıyı ihtar ettiğine dair bir belge sunması gerekmektedir.

 Aksi takdirde ne kadar haklı olunursa olunsun bu ihtarın belgelenememesi durumunda yapılan yargısal başvuru beklenen neticeyi doğurmamaktadır. Bu anlamda tüketicilerde bir bilinç oluşturulması ve ilgili merciler nezdinde gerekli olan yasal prosedürlerin vakit geçirilmeden yürürlüğe sokulması kaçınılmazdır. 

Sonuç itibariyle posta yoluyla yapılan bir ihtarın tüketiciye en az 5,25 TL gibi maddi bir külfeti söz konusu olduğu gibi yazılı yapılan ihtarın muhataba ulaşması ve geri dönüşü zaman bakımından da tüketici aleyhine olumsuzluklar içermektedir. 
 
O zaman vakit bu vakit diyerek aşağıdaki metni kopyalayarak Bilgi Teknolojileri İletişim
Kuruluna göndermek bir tüketici sorumluluğudur… Öncelikle; 




1. Bilgi Teknolojileri İletişim Kurulunun https://tuketici.btk.gov.tr/gorus/ linkini tıklayınız.

2. Açılan sayfadaki forma aşağıdaki yazılı metni kopyala (Ctrl+C) yaparak yapıştırınız. (Ctrl+V)

3. İşlemi bitirdikten sonra “Gönder” butonuna basınız.

4. Bilinçli bir tüketici olarak üzerinize düşeni yaptınız. Teşekkürler.
 



Gönderilecek Metin;
Sayın Yetkili,
Gsm/mobil internet hattımla ilgili yaşadığım mağduriyet sebebiyle hizmetini satın aldığım operatörümün internet sayfasındaki online başvuru formunu doldurarak muhatabıma bildirimde bulundum. İleride ihtiyaca binaen bu yazının bir örneğini saklamak istedim. Ancak online başvuru yaptığım operatörümün internet sayfasında yazılı çıktısını alabileceğim bir bilgi ve yazıcı sembolü göremedim. Bu sebeple alt yapının oluşturulması için kurulunuzca alınacak bir karar ile bu imkanın sağlanmasını dilerim.
YENİ BLOG YAYINDA
TÜKETİCİ HUKUKU AKADEMİSİ
TÜKETİCİ HUKUKU AKADEMİSİ- YAYINDA - TÜKETİCİ HUKUKU AKADEMİSİ- YAYINDA - TÜKETİCİ HUKUKU AKADEMİSİ- YAYINDA - TÜKETİCİ HUKUKU AKADEMİSİ- YAYINDA - TÜKETİCİ HUKUKU AKADEMİSİ

Bizi Takip et

Facebook Takip et

Şimdi Saat

UYARI

UYARI: Mesaj gönderirken adınızı, soyadınızı mutlaka yazınız. Görüş, öneri ve şikayetlerinizi uzun yazmamaya özen gösteriniz. Özel isteklerde (Dilekçe vb. gibi) bulunmayınız, isteğiniz karşılanmaz.TÜKETİCİNİN SESİ blogspot.com