Drop

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Akan Pano


widgets

Ekmek İsraf Etmeyin

Tüketici Hakem Heyeti Kararı Nasıl İcraya Konulur Yeni Tüketici Kanunu ve Uygulamaları İle Neler Değişti Tüketici Davalarında Belirsiz Alacak Meselesi Bıktıran SMS Reklamlarını Şikayet Edebilirsiniz Bizi Facebook ve Twitter'dan Takip Edebilirsiniz Bize Yazın Cevap Verelim

14 Nisan 2012 Cumartesi

Sağlıksız gıdaların kaynağında önlenmesi için önce eğitim...

Tepkiler:  

Son dönemlerde kamuoyunda sıkça tartışılan sağlıksız ve hileli gıdalar perakende sektörünü de olumsuz etkiliyor. Kim marketleri bu konuyla ilgili yeni bir çalışma başlattı...

Tüketicilere sağlıklı gıda satma konusunda  titiz bir takip uygulayan Kim Marketler Zinciri, Tüketici haklarını koruma noktasında yeni bir adım atıyor. KİM, tüketiciler Birliği ile ortaklaşa başlattığı projeyle yeni işe alınan her personele düzenli olarak Temel tüketici hakları eğitimi vermeye başladı.

Retail News; http://retailnews.com.tr//sn/news/pt/full/lang/tr/catId/62/id/10599


           Hizmet sektöründe yarışta en önemli rekabet aracının eğitimli ve bilinçli personel olduğunu bilen Kim marketler Zincirinin bünyesinde bulunan Kim Akademi sınıflarında artık Tüketiciler Birliği tarafından personellere Temel Tüketici Hakları konusunda eğitimler verilecek. İlk eğitimlerini 12 Nisan Perşembe günü gerçekleştiren Tüketiciler Birliği Onur Kurulu Başkanı Aydın Ağaoğlu Kim Marketlerinden gelen bu öneriye çok sıcak baktıklarını ve sektörde oluşan duyarlılık nedeniyle çok mutlu olduklarını ifade etti. Tüketici haklarına verdiği önem nedeniyle Kim marketlerine teşekkür eden Ağaoğlu, bu proje kapsamında gerek personellere gerekse yöneticilere Temel Tüketici Hakları konusunda eğitimler vereceklerini ifade etti.

         Kim Marketlerinin halihazırda tüm personeline kapsamlı eğitimler veriliyor. Bu eğitimlere sosyal sorumluluk gereği tüketici hakları da eklendi. KİM, Tüketiciler Birliğinin katkıları ile Kim bünyesinde çalışan tüm personellerinin Temel Tüketici Hakları konusunda daha da bilinçlenmesine olanak sağlayarak sektörde yine bir ilke daha imzasını attı. Bu sayede Kim Marketler Zinciri eğitim ve gelişimin bitmek bilmeyen bir süreç olduğunun farkında olarak müşterilerine daha kaliteli hizmet vermek ve onların mevcut olan müşteri memnuniyetlerini daha da arttırmayı amaçlamaktadır.
 

Kaynak;

Retail News; http://retailnews.com.tr//sn/news/pt/full/lang/tr/catId/62/id/10599

 

YENİ BLOG YAYINDA
TÜKETİCİ HUKUKU AKADEMİSİ
TÜKETİCİ HUKUKU AKADEMİSİ- YAYINDA - TÜKETİCİ HUKUKU AKADEMİSİ- YAYINDA - TÜKETİCİ HUKUKU AKADEMİSİ- YAYINDA - TÜKETİCİ HUKUKU AKADEMİSİ- YAYINDA - TÜKETİCİ HUKUKU AKADEMİSİ

Bizi Takip et

Facebook Takip et

Şimdi Saat

UYARI

UYARI: Mesaj gönderirken adınızı, soyadınızı mutlaka yazınız. Görüş, öneri ve şikayetlerinizi uzun yazmamaya özen gösteriniz. Özel isteklerde (Dilekçe vb. gibi) bulunmayınız, isteğiniz karşılanmaz.TÜKETİCİNİN SESİ blogspot.com