Drop

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Akan Pano


widgets

Ekmek İsraf Etmeyin

Tüketici Hakem Heyeti Kararı Nasıl İcraya Konulur Yeni Tüketici Kanunu ve Uygulamaları İle Neler Değişti Tüketici Davalarında Belirsiz Alacak Meselesi Bıktıran SMS Reklamlarını Şikayet Edebilirsiniz Bizi Facebook ve Twitter'dan Takip Edebilirsiniz Bize Yazın Cevap Verelim

22 Nisan 2011 Cuma

Kapattırdınız da ne oldu?

Tepkiler:  
Hukuk da, suçun  bireyselliği ilkesi vardır . Ancak bizim ülkemizde ne yazık ki bu anlamda birçok sıkıntı yaşanmaktadır. Bunun en açık örneği "Digitürk" ün mahkemeye başvurarak suçlu olan blogu kapatması yerine sanki tüm bloglar suçluymuş gibi hepsinin kapatılmasını istemesi veya Mahkemenin bu yönde karar vermesidir.

Aylar sonra bir hukuki garabetten dönülmüştür.

Şimdi ben bu blogta tüketicinin hakları ve hak arama yolları nedir diye yazıyordum, suç mu işledim? Nasıl ve ne şekilde nereye başvurulur? Gibi tamamen tüketiciyi eğitici, bilgilendirici amaç güden bir gaye ile yazılar yazıyordum. Bu yasak; bilgiye, bilgilendirmeye, hakka ve hukuka prangayı vurmuştur. Belki burada birçok tüketici bilmediği konuda hakkını öğrenecek ve hakkını arayacaktı !

Ama ne yazık ki olmadı işte... 

Herkesi suçlu gören mantık, suç işleyenle halisane niyetle iş yapan ben ve benim gibi güzel emeller için çırpınan temiz yürekleri de mahkum etmiştir. Bizi suç işleyenle aynı kefeye koymuştur. Hukuk bu zihniyeti affetse de ilahi adalet affetmeyecektir. Bu böyle biline... Kendi adıma ben hakkımı helal etmiyorum. Çünkü ben bu işten çok zarar gördüm. Belki bir çok tüketicinin hayır duasını alacakken hiç yere bu hayır dualarından yoksun bırakıldım. Peki, benim mağduriyetim ne olacak? Kim bunun hesabını verecek şimdi?

Cevabını bizi aylarca susturan kafaya soruyorum.

Mehmet İmrek    22.04.2011 Cuma





YENİ BLOG YAYINDA
TÜKETİCİ HUKUKU AKADEMİSİ
TÜKETİCİ HUKUKU AKADEMİSİ- YAYINDA - TÜKETİCİ HUKUKU AKADEMİSİ- YAYINDA - TÜKETİCİ HUKUKU AKADEMİSİ- YAYINDA - TÜKETİCİ HUKUKU AKADEMİSİ- YAYINDA - TÜKETİCİ HUKUKU AKADEMİSİ

Bizi Takip et

Facebook Takip et

Şimdi Saat

UYARI

UYARI: Mesaj gönderirken adınızı, soyadınızı mutlaka yazınız. Görüş, öneri ve şikayetlerinizi uzun yazmamaya özen gösteriniz. Özel isteklerde (Dilekçe vb. gibi) bulunmayınız, isteğiniz karşılanmaz.TÜKETİCİNİN SESİ blogspot.com